גוגל היא אחת מענקיות הטכנולוגיה המודרניות ומנוע החיפוש מספר אחת בעולם. מי שפותח חנות וירטואלית או כבר עושה זאת צריך לקחת בחשבון שחלק ניכר מהקונים צפוי להגיע לחנות דרך גוגל. בשל כך, דרך הכרחית ואפילו טבעית לטעון להשיג יותר לקוחות ויותר מכירות היא ליישם את התהליך החכם של קידום חנות וירטואלית בגוגל. נסביר את המשמעויות השונות בשורות הבאות.
קידום אורגני של חנויות אינטרנטיות
יש יותר מדרך אחת לקדם חנות וירטואלית בגוגל. אחת השיטות הנפוצות והיעילות נקראת קידום חנות וירטואלית באינטרנט. בקיצור, הרעיון הוא שרוב האנשים שמחפשים משהו בגוגל לא מתאמצים יותר מדי. הם מכניסים מונחי חיפוש מסוימים או ביטויים מסוימים, כגון "קנה רכב" או "רכב חדש", "מכונית מומלצת" או "רכב חסכוני" (למי שמחפש לקנות רכב). לאחר מכן יכנסו לבדיקת אתר אחד או יותר שיופיעו בעמוד הראשון או לכל היותר בעמוד השני או השלישי המופיע בתוצאות החיפוש. המשמעות היא שרק סוחרים בעלי דירוג גבוה הקשור לביטויים רלוונטיים בתוצאות החיפוש יכולים לקבל תעבורה חזקה ותעבורת אינטרנט יציבה.
על זה מדובר בקידום חנות וירטואלית בגוגל – הצבת החנות במקום שבו כמה שיותר גולשים יוכלו להגיע אליה באופן טבעי. זוהי דרך יעילה לפרסם כי ניתן לשפר ולחדד אותה לאורך זמן. לאחר שנתחיל בתהליך הקידום האורגני, תוכלו לעקוב במשך זמן מה כדי לראות כמה גולשים מגיעים לחנות. בנוסף, שיטת פרסום זו נחשבת לאמינה וטבעית יחסית על ידי דפדפני גוגל. כלומר, זה לא נחשב לשיווק במובן המסורתי, אלא יותר כמו המלצה (המלצה שגוגל נותנת לגולשים).
קדם את החנות הוירטואלית שלך בגוגל באמצעות קידום ממומן
נבהיר כי קידום אורגני של חנויות מקוונות אינו מחייב תשלום לגוגל. זהו תהליך שרואה תוצאות לאורך זמן, שכן לוקח זמן עד שהאלגוריתמים של גוגל "קוראים" שיפורים באתר שנועדו להגדיל את התנועה. שיטות קידום ממומן עובדות אחרת. זו דרך לשלם לגוגל עבור קידום מכירות עם ביטויים מסוימים. זו שיטה מהירה וישירה, אבל הקישור לאתר בדף החיפוש מופיע כמעין מודעת טקסט או תמונה של המוצר שהחנות רוצה לקדם.